Andra Advent.

Och så är det ju det här med facebook.
Nu är jag så trött på detta fenomen att jag faktiskt, helt alvarligt blir illamående när jag skrollar statusuppdateringar upp och ned. Förmodligen skrollar jag för att snubbla över någon snaskig info som jag egentligen ger fan i, vilket ju makes mycket sense.

Jag känner mig bedragen och lurad, samtidigt fångad som i en liten jävla ask med säkerhetskedja som jag inte får av, jag kommer inte ut! Kommer inte loss, är fast i ett beroende. Nu överdriver jag en smula men det hör ju till, utan överdrift är det mesta och dom flesta mellanmjölk eller grå massa.

Allt oftare hör jag mig själv referera till facebook när jag ska småprata (som jag förövrigt hatar) med bekanta och släkt som jag inte sett på ett tag.

Jag såg på facebook att du:
- skaffat hund 
- gift dig
- dött.

Tråkigt att höra, jag ska bara gå in på Facebook på min iphone och skriva RIP på min status.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0