30 min, -20, Åkersberga C, Bättre slut på dagen växer inte på träd.

-20 är ingenting...saken är praktiska taget biff..
-20 är egentligen en angenäm köld.
Om man har, åtminstånde, vantar mössa eller halsduk.
Kanske även att det hade varit till min fördel om ett tjockare tyg än strumpbyxa klätt mina arma ben,

30 minuter är ingenting.. saken är praktiskt taget biff..
30 minuter är egentligen en angenäm tid,
Om man har, åtminstånde, vantar mössa eller halsduk.
Kanse även att det hade varit till min fördel om ett tjockare tyg än strumpbyxa hade klätt mina arma ben,

Åkersberga centrum är enentligen ingenting..saken är praktiskt taget biff..
Åkersberga centrum är egentligen en angemän stad..sa jag stad? ort menar jag..eller borde jag säga håla?  

hur som haver..

JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA vad kallt det var.

Bussarna har ju gått som dom ska och sådär.. nu ljög jag !!

GODNATT !!!


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja varma kläder är ju inte så dumt eller ?????????

2010-02-22 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0