Gud släckte lampan

Pluggat Projekt i 2000 år, ja jag vet att det inte verkar logiskt med det är sant.
Jag har gjort allt som står i min jävla makt och när jag börjat se ljuset så släcker någon lampan.

VAD HÄNDER ? Vem är det som ska ha spö. inser snart att det inte kommer att hjälpa om jag slår sönder datorn och lönnmördar skaparen av Microsoft Office Word.

Det är alltså borta på riktigt, på riktigt .
Det är en lång tid sen det gräts så mycket som idag, funderade på om det var lika bra att skita i allt , men krigare som jag är så har jag nu överträffat mig själv ännu en gång, vunnit över oddsen och trottsat gravitationskraften.
JAG GJORDE OM SKITEN .
Jag -hjärta- mig
jag är den ända jag kan lita på, word och gud kan slänga sig i väggen!


Kommentarer
Postat av: tjänarn!

varför ringde du inte mig så hade jag sprungit hela vägen till åkersberga och skrivit ditt arbete!

men duktig ääär du! <3

2010-02-04 @ 22:23:53
Postat av: Kejsaren

tänkte vara snäll och låta tjänaren vila idag <3 haha. Fy fan vilken fittkväll det har varit, men nu är det över !

2010-02-04 @ 22:28:14
Postat av: joies

du är duktig malin

samma sak hände faktiskt mig igår (konstigt sammanträffande) men jag har inte öppnat word igen för att skriva om..

2010-02-07 @ 17:58:50
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0