In the name of love

STOP IN THE NAME OF LOVE

SHOUT IN THE NAME OF LOVE

IN THE NAME OF LOVE

Tre låtar in the name of love, eller låtar ..
tre stycken textrader från tre olika låtar med innehållet "in the name of love" 
 
JAJA, ni hajjar

På söndag är det alltså kärlekens dag , icke att förminska,
jag har tänkt lite på det där.. Alla hjärtans dag är likom få förunnat..
Denna dag är riktad till dem stackare som har en flickvän eller pojkvän att släpa på..
ah det är inte utan att jag tycker att det är rätt att vi tillängnar en hel dag åt dem som har det så jobbigt.

JAG MENAR ALLVAR!

Aldrig i livet att jag hade velat ha någon människa som jag ska älska villkorslöst på söndag och hela livet ut. SKÖNT ska det bli att ligga hemma och älska mig själv.

På fredag , alltså imorgon för er som inte har koll på veckodagarna, ska jag däremot ängna lite tid åt att älska min familj, Jag mamma pappa jennie emelie john sebastian och mormor ska på bio och sen käka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0