Semlans dag



Idag är det semlans dag, två stycken har passerat genom min mun och ned i min mage, gott vare !
Annars så är Brott och Straff det som fyller min vardag, satan va trevligt det är.


Hoppas på att den här veckan tar slut illa kvickt och tar ångesten med sig.
Alla hjärtans dag var mycket fin,
jag och ulrika spenderade dagen tillsammans och var ovanligt kärleksfulla mot varanda. 

Carolina Gynning har tagit Bettan Höglunds roll i förkväll, vilket jäkla lyft alltså. Ingen är bättre än Miss Gynning, henne skulle man hänga med en vacker dag.

Förövrigt så övar vi musikal som aldrig förr, det är härligt och huvudrollsinnehavaren är snygg, trevlig är han också. Här har ni Musikalbloggen, den tycker jag att ni ska spana in i , www.JekyllandHyde.blogg.se  .


Detta var ett sjukt tråkigt inlägg, eller varför ens kalla det inlägg istället för att alla det för vad det egentliger var, ett försök att förtränga att Brott och Straff ropar på mig. Hejdå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0