SuperMimmi

Mina öron och min hals blöder av all Jekyll and Hyde musik,
nu får det ta mig fan räcka med sjungandet för idag.

Det är fantastisk musik i Jekyll and Hyde, men lagom är bäst eller hur var det ..  

Förövrigt så har jag hjärnan full med snor och huvudet duknkar i takt med tröttheten,
väkommen sportlovet, välkommen!! På Fredag invigs veckan som gud sänt mig med ett brakparty, yeah säger jag bara.
DOCK saknar jag fortfarande att tema,
snälla festinnehavare (vars namn jag inte tänkte nämna här) SÄTT ETT TOKIGT TEMA!

Mimmi vill vara superhjälte,
det kanske vore något ?

Supermimmi till undsättning.

Kommentarer
Postat av: superMimmi

åh! vad fin jag är! :D vi får se till sa att grabben ordnar tema så vi kan vara indier eller superduperhjältar! <3

2010-02-24 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0