WIIHOOO

Men vad är det jag hör, det är måndag idag !!
Det betyder alltså att det är tisdag imorgon,
och om jag inte minns fel så är onsdag dagen efter tisdagen !

För er klåpare som inte kan förstå vad denna dagen betyder ska jag nu tydligt och klart skrika ut det och därmed utplåna er förvirring!!!

ONSDAG = INLÄMNING AV POROJEKTARBETET!!!
wow wow wow wow wow wow wow wow wow

Och det i sin tur betyder att det blir fasligt mycket fest på kvällen, här ska firas!!!!

Snart kommer tusse och hämtar mig för vi ska åka och repa musikal, det här är vi när vi firar på onsdagsnatten !!

Kommentarer
Postat av: Tussie

HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA!! bästa bilden.. <3

e det skavsår så det blöder på min fot eller nått? ;)

Hahhahahahahaha så fina armar du har också.. :D<3

2010-02-08 @ 21:59:31
Postat av: Yulia

hahahaha blöder hon?! <3

2010-02-14 @ 16:48:20
URL: http://yulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0