fisk

god kväll lilla dagboken .
idag har det vart tisdag hela dagen, det betyder att det var fisk i skolan . .
men jag tycker att fisk är gott så jag klagar inte.

Sitter och lyssnar på hoffmaestro och undrar om jag borde dansa lite istället för att plugga..
verkar som ett dåligare val i längden.

Det har dykt upp en sak. jag vet inte vad det är som driver mig.. kan inte sätta fingret på någonting konkret faktiskt. men det känns sådär som när man vill dansa och dö på samma gång. Åandra sidan är den den känslan jag är bäst på i hela världen så det är väl inte så märkligt att den är här nu igen .

obegripliga utalanden till förbannelse på kvällskvisten.
jag ska sluta nu,

nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hörde att du fått stora rollen i musikalen. Massa grattis och kärlek <3

2010-01-21 @ 12:58:07
URL: http://jeccica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0