funderingar

Imorgon ska jag klippa mig . Undrar hur det kommer att bli.
Jag ska på Teater också, eller närmare bestämt fars.. på intiman..
känner att jag sysslar med oerhört mycket kulturella ting just nu..

Förra veckan var jag på både bio och musikal,
och den här veckan blir det fars, konsert och krogen
om man nu skulle kunna kalla krogen för kultur..





 Såhär blir det nog... inte.

Förutom att jag undrar över hur mitt hår kommer bli i morgon undrar jag en till sak,
kommer jag någonsin bli kär igen ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror definitivt att vackra Malin kommer bli kär igen. Han står nog bakom ett hörn och försöker samla mod till att gå fram till den blonda skönhet som skrattar med sina vänner i estetkorridoren. Eller han kanske inte finns i Tibble, men någonstans tror jag att han finns för dig Malin. Jag hoppas han tar sig i kragen och promenerar fram till dig inom en snar framtid!

2010-02-01 @ 22:05:34
Postat av: Matti

Det var jag som skrev kommentaren ovan, smart av mig att glömma skriva från vem när jag vet att du har problem med knasbollar som kommenterar!

2010-02-04 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0