I only got 4 minutes to save the world



Godkväll. jag har börjat med en teknik som heter "plugga en timme varje dag och slipp ångesten" jag har hört att den ska funka fantastiskt, om man lyckas med den detvillsäga.

Jag började med den idag, egentligen har jag 4 minuter kvar på min timme men jag orkade inte mer, antar att det inte är ett bra tecken att fuska redan första dagen men sen orkar jag verklingen inte bry mig om 4 min hit eller dit. 

4 minuter gånger 7 är 28 minuter.. 
28 minuter i veckan kommer jag sumpa bara sådär om jag fortsätter med denna dåliga vana..

det är 20 dagar kvar tills projektarbetet ska in !

4 gånger 20 är 80 
det är alltså stört mycket tid.  

om jag jobbar 8 min till nu så jag har 4 minuters marginal att spela med dom här 20 dagarna framåt.
det låter som en deal.

hejdå .


ps: "plugga en timme varje dag och slipp ångesten"tekniken har jag kommit på själv. Du får låna den om du vill.








if i lay here, if i just lay here
Would you lie with me and just forget the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0