I wonder

I fredags var jag på vernisage, det var en ny och spännande upplevelse som jag hade höga förväntingar på.
Är det bara jag eller träffar alla snygga sofistikierade kändisar sina älskare och älskarinnor på vernisager i hörn på mystiska tvärgator i stockholm en varm höstkväll?...  det var bara jag.

hursomhelst vore det höjden av fabulösitet att få vara med om ett sådant möte.

Idag är det söndag och helgen är slut, synd.. ja ganska.
Men imorgon ska jag repa musikal till kl nio på kvällen,
och det är inte synd



ps, vem är du, det är inte utan att jag undrar?


Kommentarer
Postat av: hej håå

jag är jag

2010-02-04 @ 18:19:58
Postat av: Tess

Hej. Vore kul om du ville kika in på min blogg och rösta på Veckans blogg tävling jag har, inlägget finns under pågående tävlingar :) Tack på förhand :)

2010-02-04 @ 18:47:53
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0