FARSDAG.

Alltså jag är fortfarande sjuk, gud hörde inte min bön.
Jag har varit hos doktorn som tyckte att jag skulle ta det lugnt och rida ut stormen,
det kostade 150 kr för doktorn att säga det, och det var det ju värt. 
You get what you pay for som man säger..eller. 
 
Det har varit en farsdag idag, jag har alltså varit med min fader.
Vi har gjort det som vi gör bäst tillsammans, äta mat.
Vi var på indisk resturang där maten smakade mer än vad den kostade.
WÄÄÄ, jävul va gott det är.

Efter det var vi hos mormor, drack kaffe och åt vindruvor,
skvallrade om ett och annat, sånt som hon gör bäst.
Vi åkte till byggmax där vi köpte skruvar och sånt som är viktigt för min pappa.
Sen köpte vi hårfärg och skvallertidningar, sånt som är viktigt för mig.



'









Kommentarer
Postat av: mimmimus

fin tjej fin katt!

2010-06-15 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0