Saknaden

Helt plötsligt sköljde en våg över mig.
En våg av saknad.
Herregud, va jag saknar.

Jag saknar den där tiden,
den där tiden då man hade dansuppvärmning,
och sen åt äcklig pasta i en loge som luktade fotsvett.

JAG SAKNAR JEKYLL AND HYDE.

Nu när jag skriver det blev det så tydligt att jag löjligt nog börjar gråta.
Jag saknar ruset innan man går in på scen.
Jag saknar alla karaktärer, när kommer dom och hälsar på?
Lucy, snälla kom och hälsa på.

Jag saknar att veta att folk man känner sitter i publeken.
Jag saknar att komma hem och sminka av mig.
Jag saknar att få sjunga dom där låtarna.
Jag gråter som ett barn och jag saknar er alla.
Ring mig någongång, skicka ett sms,
eller tänk på mig så att det känns.
Er kommer jag aldrig glömma, Jekyll and Hyde 2010.



Kommentarer
Postat av: Din sångpartner

Saknar musikalen jag med <3

hoppas du mår bra finis <3

/natta

2010-06-30 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0