LONDON


Herre min gud.

Vad kan jag säga, london har satt sina spår.

Fem dagar av hotellfrukost, musikaler, pubar till förbannelse, primark, roomservice & starbucks har fått mig ur balans.
Vad har sverige som är så bra? nyttig mat, och måns zelmerlöw som romeo ?

SNÄLLA, londons musikaler är inte musikaler. Det är något helt annat.
Inte en skev ton så långt örat når, inte ett danssteg fel så långt ögat ser
och framför allt inte ett ord som inte berör!
Ensemblerna är så jävla toppade, här finns ingen som bara har halkat in av misstag och visat sig inte är så bra! Alla är bäst, alla har röster som man inte klan förtstå hur dom kan få ur sig.

We will rock you - QUEEN. Hela kroppen var i uppror när vi kom ut därifrån, deras musik.
Snälla give me a break, det är så jävla bra. Fantastiskt, genialisk musik.

Wicked - hon som spelar elphaba, rösten snälla. jag dör.

och sist, JÄVLAR I MIN LÅDA, Hair alltså ..HAIR ! Snälla.. vilken utomordentligt jävla omskakade fantastisk helt otroligt stark musikal. Jag har slut på alla superlativ och har kommit fram till att den här musikalen är utan tvekan det bästra jag sett på en scen i hela mitt liv.

tack london,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0