VELA vs VETA

Sista dagen i livet som gymnasist.
Imorgon börjar det riktiga livet och jag blir medlem i det vuxna samhället som innebär en hel ocean med möjligheter - och ännu mer skyldigheter.

MEN det känns jäkligt bra ska jag säga,
Det ska gråtas, skrattas, sjungas, springas ut och åkas flak.
Ätas tårta och drickas champage!

Nu finns här bara en liten hake som kan stjälpa dagen det, SKOR!
Jag står i valet och kvalet av vilka skor jag ska bära till min vackra klänning.
Här bör det tilläggas att jag annars alltid har extremt klart för mig hur jag vill ha saker och ting, alla kategorier.

Jag velar sågott som aldrig utan vet alltid hur jag vill ha det.

Nu är det Vela VS Veta.

FAN OCKSÅ, båda skorna kommer från himelriket och sitter som en juveler på foten.
Jag kanske får ha en av varje?

GUD GE MIG ETT TECKEN !

Här får ni lite bilder på Biskvier som min mor har bakat idag,
dom var ju rätt äckliga. INTE.
Och lite lijekonvaljer som mor och far har plockat.




Kommentarer
Postat av: Yulia

SLÄNG UPP BILDER PÅ SKORNA RÅÅÅÅ!! <3

2010-06-02 @ 20:52:43
URL: http://yulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0