Vilken härlig dag .

JAG ÄR SJUK, snälla gud hör min bön.
Jag har varit sjuk sen min student och nu efter en dags ledigt han jag känna efter för mycket och sen hade jag en riktig kalasförkylning att handskas med.

Hela min kropp är en bacill,jag hostar upp mina inre delar och snor i absurda mängder trängs i mitt huvud.
Jag har sovit så gott det går, låg jag invirad i täcket framför film hela dagen igår och när kvällen närmade sig förstod jag även att jag skulle behöva möta eldprovet, dricka olivolja.

Det känndes som att dricka någonannans slem, vilket i sin tur inte är något jag skulle göra för pengar,
så jag avbröt min hemmagjorda exorcism.
 

JAG VILL ÅKA TILLBAKS TILL LONDON, hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0