Carbonara och Gynning

Morgonstund har guld i mun, mu, mund ? 

Albin spelar på min ostämmda gittar och jag lagar pasta carbonara.
En brunch i all sin enkelhet efter att ha torkat spya efter min katt och diverse saker hela morgonen.
Men nu är vi på banan igen och efter att ha trillat innanför dörren halv 5 imorse är vi jätteglada att dagen bjuder på en del vila och att svenskaanalysen sitter där den ska.


Gårdagen är för mig helig, jag, malin virta stod 20 cm från Miss Gynning i kanske hela 10 sekunder, i stundens hetta la min hjärnkontor ned och jag kunde inte förmå mig att säga någonting, utan skrattde hysteriskt istället.

Men jävlar i min låda va fint det var, nu ska jag äta..carbonaran ropar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0