Godkväll

Kvällen bjöd på köttfärssås och makaroner hemma hos mormor.. där pratade vi om Paris, New York och horträsken i Berlin, där mormor tydligen vart med någon cirkusdiriktör,
jag förstod inte hela historien och tur var väl kanske det.

Earth hour bjöd på levande ljus istället för elektriskt och det var mysigt som omväxling.

Jag bjuder snart mig själv på en tur i bastun och sen bjuder sängen mig på sömn.

Imorgon börjar sommartiden, fy satan va skönt det blir. Nu är vi påväg mot bättre tider känner jag, måtte det vara så <3

En tanke som slog mig är att james Dean var en kille av rang.
Jäkla panggrabb, snygg som stryk. Här får ni en bild att njuta av på lördagskvällen.
Ni får två.. jag kunde inte välja.

Kommentarer
Postat av: Hon den där Maddie

GOSH! vilken hunk! Honom skulle man vilja äta till frukost(, om man inte haft pojkvän) :D Nu ska jag snart iväg till skolan för vi ska fixa kulisserna, mihi ;) puss pårej

2010-03-28 @ 09:07:48
Postat av: Anonym

synd att han inte lever... annars hade tjänarn gärna tagit sig en tugga av honom!

2010-03-29 @ 22:34:17
Postat av: Yulia

Honom hade Maddie viljat ha till frukost OM HAN HADE LEVT. Kanske. Men ja, han var en förtrollande fager varelse.

2010-04-05 @ 13:50:06
URL: http://yulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0