hej hej hej hej hej hej torsdagen

Hemma från staden med nytt hopp under västen.
Nya skor får mig alltid på bra humör.
idag har jag köpt mig ett par fantastiska klackar som jag ska ha imorgon på skivan,
jäklar i min lilla låda säger jag bara.

Jag och ulrika har även inhandlat andra saker till morgondagens stundande kalas, 
im telling you, blodigt kommer det att bli, gött!

Solen sken inte på mitt nylle, istället uppenbarade sig jättemörka moln och det kändes nästan som höst.. det var i tråkigaste lagret. Det kan man lätta upp med en muffin på Sandy´s som är i godaste lagret, så det gjorde vi .

Kvällen ska spenderas med fadern, vi ska fira min kusins födelsedag, äta massa tårta och kakor, det blir bra. Men först ska jag kasta mig in i bastun.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0