HERREGUD

Jag snubblade hem efter att ha jobbat.
Trött som aldrig förr, han jag knappt öpnna dörren innan jag ramlade ned i sängen och lät mina drömmar ta över.
jag drömde helt enkelt att jag var på mitt jobb och att det plingade på dörren, jag öppnar den och där står CIMON , C-I-M-O-N-F-R-Å-N-P-A-R-A-D-I-S-E-H-O-T-E-L !!
Haha, okeeej det här är en dröm, drömmde jag, men det var det tydligen inte.. C-I-M-O-N var snyggare än någon någonsin kan vara och han sa något med sin mörka röst och sedan tog min hand och skulle ( förföra mig antar jag ? ) MEN DET FÅR JAG ALDRIG VETA, för seeeeeeeeeeeeeen, ringde en försäljare och väckte mig,
 FOR GOD SAKE!  

AH , behöver jag säga att det var den sämsta tiden någon någonsin kan ringa på ?






Kommentarer
Postat av: Yulia

hahahaha åhneii.

2010-03-05 @ 17:32:25
URL: http://yulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0