It´s only you i think about

Yeah , min kropp är ett skåp.
Jag ställde skåpet i duschen, vattnade det med 4000grader varmt vatten.
Skåpet lade sig sedan ned i fosterställning och lät vattnet mjuka upp dess gångjärn.

SKÄMT Å SIDO.

Jäklaaars va min kropp är i stelaste lagret efter två dagars hårdträning.
Idag har jag gjort massa akrobatiska konster som jag inte alls var förberedd på att utföra.
Lyrisk över min egen förmåga att både kunna hjula och gå ned i spagat utförde jag dessa konster till förbannelse, då lyckligt ovetande om smärtan som nu plågar alla kroppens delar.

Nu har jag duschat varmt och strechat i tron om att jag ska känna mig bättre imorgon, vi får väl se.

DET VAR DEN FYSISKA DELEN .

PSYKISKT KAN JAG BARA SÄGA YEAAAAAAAAAAAAAH, i live the dream.
Och Jekyll & Hyde tröjorna sitter där dom ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0