Jag är vad jag äter.

Dagens jag är vad jag äter:

Två mackor med tropiskmarmelad & ost, två koppar te och 400 liter oboy..
Förnärvarande finns bara en sak att göra, ligga i sängen och känna tröttheten skölja över mig, man borde aldrig somna 4 & vakna 6.
BRA SKIT .

COPHIA!! JAG TRÄFFADE PARADISE JOHN PÅ TEGEL IGÅR, OCH JAG BLEV TILL OCH MED PRESENTERAD FÖR HONOM. Hahaha, han var fulare än jag räknat med så jag måste säga att jag bröt löftet att jag skulle hångla med honom, bjöd honom på skivan gjorde jag inte heller (A)  

Idag ska jag plugga och äta semla med simon, det blir fint.
Detta var en extremt ful semla, hoppas dom har finare på smörkransen.

Kommentarer
Postat av: Cophia

Åh! Vad skådar mitt öga, var paradise-john där AGAIN?! Det är alltså tegel man ska gå på för att få spegla sig i lite stjärnglans haha xD Du är one hundred percent förlåten Malin, det var kanske inte ett helt okomplicerat löfte du tvingades avge. Men tänk vad kul om han kom på skivan, haha! Moulin Rouge-John.



FRUKTANSVÄRT snygg bild på Cimon i inlägget ovanför förresten. FRUKTANS-VÄRT! xD



2010-03-06 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0