Materialisten Malin

Godkväll.
Nu ska jag blogga om allt jag har köpt idag,
för att förhoppningsvis frambringa en uns av avundsjuka :)


Håll i hatten här kommer det :

ett par bruna skor med kilklack
ett par blåa assnygga klackskor
ett par svarta klackskor
ett jättefint linne
ett jättefint linne till
en cool t-shirt
papiljotter
en bh
en jeansjacka
en brun utan sol , WAEH, jag ska bli brun.
två ringar
en skvallertidning
textilfärg till min hemma gjorda fejk stundent overall(eftersom jag glömde beställa)

Behöver jag säga att jag ligger i min säng och njuter. ?
Alltså tillfredställelsen av nya kläder och skor!

Förra veckan Köpte jag

två par skor
två tunikor
ett par glasögon
en bh
7 trosor
solpuder
läppstift
rouge

MATERIALIST ? .. ah .. förtillfället må hända att jag är det.


Kommentarer
Postat av: Tusse

shieeeeeeet manen...

du har då ett härligt materielt liv.

underbart att du köpt dig allt det- väl förtjänat.

jag ska spara mina pengar till en öl på tegel imorron hihihih.. <3

2010-03-02 @ 22:27:43
Postat av: Yulia

Hur fan har du råd kvinna?! Galet!

2010-03-05 @ 17:31:58
URL: http://yulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0