Running for the thrill of it

Kvällen är ung och när jag kom innanför dörren fanns det thaimat till mig i en liten låda.
En liten låda med lycka!

Dagen har varit helt fantastisk.
Solen tittade lite på mig när jag stod och väntade på bussen imrose, bara en sån sak.
Sångrepet gick jättbraaa. Fick tillbaks två mvg arbeten på nutidakonsten, (klapp på axeln).
Dansrepet gick nästan enligt planerna och nu ligger jag och katten i sängen och äter exotic snacks.

Lyssar på empire of the sun och ler över att Jennie kommer att kunna gå på permiären av Jekyll & Hyde.
yeah yeah yeah, livet känns helt plötsligt lite lättare, skönt som omväxling!


Katten min har fastnat i exotic snack påset och har adhd. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0