Sista morgonen

Godmorgon sista dagen på lovet.
Något som är fantastisk är när man faktiskt vaknar upp av ren och skär utsövdhet, det är inte allt för ofta,
men nu skedde det bara sådär denna sista morgon på lovet.  

Jag har ätit vindruvor och lyssnat på Salem al fakir, ingen dålig morgon, och framförallt, ingen dålig man!
Alla som inte har bekantat sig med Salem än borde genast leta upp honom på spotify och ängna en minut eller två åt hans fantastiska musik.


Nu ska jag duscha och sen ska jag gå till mitt jobb, du läste rätt, gå !
Eftersom att bussarna går sådär en gång i kvartalet så har jag mer eller mindre inget val,
men det ska bli mysigt ändå.

IMORGON BÖRJAR SKOLAN, och det är inte en dag för tidigt.
antar att jag förtjänar stryk som älskar skolan så mycket.


wasaloppet är förövrigt det drygaste som finns, vad är grejen?


FARVÄL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0