SKRÄP

Alltså det känns som att verkligen alla har hoppat på den här trenden med att blogga.
Jag känner att konkurrensen börjar bli stor, nu har var och varannan "facebookvän" en status som skvallrar om en blogg.

Wierd, vad skriver alla om?
Hajja vad mycket skräp det skrivs på allas bloggar varje dag..inklusive min.
Jag kan dock vara stolt och säga att jag har bloggat sedan 2007 och kände redan innan stormen drog igång att, det här med blogging kommer att bli stort.

Eller så är jag uppmärksamhetsbehov personifierat, så kan det nog också vara !

Idaaag ska det sjungas i en kyrka, det blir nog fint.
Fint är det också att jag inte har någon skola idag, utan har kunnat sova tills nu <3



Kommentarer
Postat av: Yulia

Bara för att vara den som är den så skrev jag faktiskt ett arbete i 8an om bloggeriandet där jag spådde många spännande saker, bland annat att det skulle bli nya grejen. Mwahahaaaaaaa <3

2010-03-17 @ 20:12:46
URL: http://yulia.devote.se
Postat av: MalinVirtaaaa

haha, aja då vann du då! Jag grattulerar ^^

2010-03-17 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0