TA MIG MED EN KLACKSPARK, tack.

Efter att ett smärre dilemma skakat om min "dåligasamvetes del" i hjärnan bestämde jag mig ändå för ta mig friheten och strunta i dagens morgonlektion och ta sovmorgon.
Till min besvikelse och förvåning ligger jag trotts det i min säng, ..vaken !
fast jag har 3 timmar till på mig att soooova!

Vad är grejen med att sova som en kratta nuförtiden ?
Och vad är grejen med att när man väl sover bara drömma mardrömmar om folk som blir mördade hit och dit ?
Jag tror att den här musikalen är lite too much to handle juste nu, speciellt i kombo med mitt helvetiska privatliv.

FUCK LOOOOORD.
 

Jag är ledsen över att min blogg bara återspeglar mitt liv och ingen annans, då hade den kanske varit roligare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0