Arg som sig bör

Hej alla glada, & sura.
Kan tänka mig att det finns många som är just sura, på mig.

Hela den här helgen har präglats av arga lappar, arga samtal, arga sms, arga mejl och arga utbrott över både skyldiga och oskyldiga vänner och redan ovänner.

Har varit omöjligt jävla förbannad hela helgen.
Nu vill jag säga det som en eventuell förklaring och ursäkt till folk som känner att dom fick en eller två knäppar för mycket på näsan.

Jag besitter ett stort mått temprament, och det kan jag liksom inte sätta koppel på ibland.
Men nu är jag glad, för långsinnt är jag fan inte.

Nu får ni ju ta detta med en skopa salt också, det är ju inet så att jag har mördat ett gäng människor, jag har bara varit fruktansvärt jävla ap-arg, och befogat har det varit dessutom.

Tack och adjö.
IKVÄLL ÄR DET BANNE MIG SKIVAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0