Ben Tyra Jerry & Jag

Idag har varit en sån där dag, en ganska bra en .
Först var jag i skolan och bråkade,inget värre , ibland behövs det lite bråk.

Sen var jag hemma och drack oboy och kollade på Tyra Banks show,
tyra skulle svara på frågor om livet och ge tips om följande;

Hur får man bäst bort läppstift ?
Hur gör man om man har en badhairday?
och tiotusenkronorsfrågan,  
hur gör man om det har fastnat nagellack i nagelbanden?

Jag lärde mig inget jag inte redan visste, alternativt kunde listat ut själv men det var gott med oboy.

Jag tog min cykel vid styret och for iväg och träffade ullis, vi plöjde ICA på picknickmat och sen köpte vi sushi.
Sedan picknickade vi och åt sushi vid vattnet i solen, det var helt ok jättefint.

Vi kände för lite manligt sällskap och köpte oss ben & jerry chocolate fudge brownie cookie dough, WÄWÄWÄ.
Man lever ju lite innombords när man äter den, vi hade ingen sked så vi åt med sushi pinnar.
Alla sett är bra utom dom dåliga.


Imorgon ska jag sjunga på dop och tjäna lite kosing, känns bra.  
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0