WOW

OJ VILKEN HELG.
Vi satte mössan på huvudet i fredags och det gjorde vi banne mig bra.
Maj höll ett tal som man kunde varit utan.
Och norskogsbadet bjöd på en fabulös jävla dag i solen med hundratals studenter.




lördagen gjorde vi den sista föreställningen av jekyll and hyde.
Alltså tillåt mig att säga det själv, VI VAR SÅ BRA !
Efteråt på kvällen och natten firade vi att vi är så bra,
& fira gjorde vi också bra.
stört bra. 
 

HAHAHHAHAHHA


Och idag vaknade man som det monster man var efter en natt fylld av spektakel.
Städade gjorde vi en smula på morgonen och sen köpte vi massa donken mat och la oss i gräset.
Det kändes helt okej, mer än okej.


Jag ber om att få återkomma om musikalen i övrigt, just nu känns det som att alla känslor äter upp mig.

Kommentarer
Postat av: mimmi

bra helg <3 du är en bra tjej!

2010-05-02 @ 19:38:19
Postat av: Anonym

Se så nu är det slut på de glamorösa dagarna. Nu är det dags att börja jobba, eller hur...

2010-05-02 @ 21:09:50
Postat av: clarre

så himla tjusig bild!

2010-05-07 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0