Malin, hajja läget.

notes to myself;

Jag bor i ett land där vi brukar demokrati.

Jag har en hel bunt mänskliga rättigheter som är fria att praktisera utan eventuell avrättnig.

Jag bor i ett hus, jag behöver inte vara hungrig/törstig eller frysa.

Jag har en trygg och kärleksfull familj.

Jag har otroliga vänner.

Jag har råd att utbilda mig och privilegiet att ha kommit in på en bra skola.

Jag har ett jobb där jag är uppskattad och får lön.

Jag är helt frisk bortsett från i-landssjukdomar såsom pollenallergi på sensommaren och kli i ögonen av vissa katter.

SÅ VAD ÄR MITT PROBLEM ?
Jag är så trött på att gå runt och känna att livet saknar substans och mening.
Inte hela tiden såklart, men jag har haft en lång jävla pittperiod nu där mattan rycks undan för mig, jag snubblar på mållinjen, någon släcker lampan och jag ser inte allt jag har.

Jag är trött på mitt liv, jag söker kickar som man inte får av att titta på bonde söker fru, käka makaroner eller åka tunnelbana. Jag låter som en grinig jävla fitta, jag vet. Men jag är hemmablind och lam, kvävs så lätt av ingenting, av mig själv eller andra. Jag måste kicka igång motorn, hålla liv i elden och allt det där, ni vet.


EGENTLIGEN hatar jag "sånna här " texter.
Men för en gångs skull ska jag passa på att hata lite till, sen är jag ta mig fan färdighatad.
tack för mig.



Kommentarer
Postat av: tjänaren

känns som att kejsaren och tjänaren borde styra en fet jävla utgång! all-in och ingen ångest för morgondagen. dessutom saknar jag dig <3

2010-11-16 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0