Måndag den 29 November.

Tog mig tid att läsa lite av mina senaste inlägg i bloggen och märker att jag har ett extremt genomgående tema för allt jag skriver. Jag klagar gnäller och skäller. Jag låter negativiteten genomsyra alla meningsbyggnader och bygger överhuvudtaget inga meningar som inte innehåller någon form av sarkassm eller ironi.

Jaså. Det var ju stört tråkigt att jag har exponerat mig själv som en uttråkad mensig singel i övre tonåren i denna blogg. Men sen tänker jag att det kanske är den identiteten jag har i bloggvärlden. Våran överenskommelse liksom, bloggare och läsare i mellan. För jag har svårt att tro att ni som faktiskt (hör och häpna) följer min blogg, förväntar er att läsa om frid fröjd och fred när ni klickar er hit ?

Och hur jävla kittlande är det egentligen att läsa om någon som har frid, fröjd och fred dagarna i ända ?

- Heeej darlings! Hur har ni haft det idaaag?
Själv vaknade jag upp av att min snygga boyfriend hade gjort frukost på sängen åt mig, såååå gulligt!
Sen gjorde vi i ordning varm choklad och gick ut i den vackra vintern. Där hade vi snöbollskrig, hihi <3  Sen har vi bara myst hemma i soffan och beställt hämtmat, imorgon ska jag jobba och jag älskar det, dessutom är det så himla bra betalt!  Hejdåå <3 LOve / Malin


Jag har varken pojkvän eller råd med hämtmat, så det är ju praktiskt taget jävligt kört att försöka skriva så.
Och om man nu sitter med en pojkvän i soffan och käften full av hämtmat finns det ju ingen anledning att blogga? Njuta av stunden ger mer valuta känns det som. Det jag vill komma till är att det här nog är en pessemistblogg, och förmodligen kommer den att få förbli det.

hejdå.

PS; om en dag är den sämsta månaden på hela året över, & tacka fan för det .

Kommentarer
Postat av: mimmi

din blogg är bra! även om du klagar och gnäller. jag hatar också november, men nu är det ny månad. du är fin. puss

2010-12-01 @ 23:20:51
Postat av: Anonym

Thanks min fina vän <3 jag saknar dig!

2010-12-02 @ 20:06:30
Postat av: mimmi

jag saknar dig väldigt väldigt mycket!

2010-12-05 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0