Gud jag vet att du hör mig, skärp dig.


Hur skulle det vara om det hände något, vad som helst?

Jag må vara stört oskön men fan va lökigt livet är just nu.
KAN DET HÄNDA NÅGOT NÅGONGÅNG,
jag gör fan vad som helst. Det slog mig idag.

Mamma hade hört på radion imorse att det finns en varg i bergatrakten som stryker runt och äter upp hundar.
Innan hon avslutat meningen var jag påväg till skogen för att bli uppäten av en varg, alternativt käka en jävla massa flugsvamp och se vad som händer.

Jag träffade aldrig vargen och det var ju djävulusiskt avplockat på svampfronten, så hem kom jag svettig som ett jävla as med trasiga kängor efter att aktivt ha försökt bli uppäten av en vargjävel i tamigfan 3 timmar.

Kom igen nu gud, för i helvete.

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ojoj, har hört att vargen strök runt i Riala trakterna förut också och käkat upp en hund. Helt sjukt! Mannen hade varit ute i skogen med hunden och skulle precis få in hunden i bilen när den sprang iväg. Det enda de hittade var hundens svans!!! Så snälla du, spring inte iväg!

2010-10-03 @ 20:33:44
URL: http://jaensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0